סודוקו למתחילים

סודוקו למתחילים

כמה פעמים יצא לכם לפתוח את העיתון, לגלות לוחות סודוקו למשחק בעמוד התשבצים והחידות, ניסיתם לפתור את הלוח ומהר מאוד התייאשתם כי גיליתם שאתם לא מבינים את המשחק ואם כן, אתם פשוט לא טובים בו?

בשביל להתגבר על המבוכה וללמוד את רזי המשחק, אתם לא צריכים לעשות הרבה, כל מה שעליכם לעשות זה להצטרף לחוג סודוקו למתחילים. במסגרת החוג תלמדו תחילה את רזי המשחק, הכללים, המשמעות של הלוח עם המספרים וכיצד יש להשתמש בו, לאחר מכן תלמדו טכניקות משחק שונות. הרעיון הוא שאתם תמצאו מהחוג עם ידע מקיף על המשחק ויכולות לפתור חידות סודוקו ברמה סבירה. אז תחליטו מה לעשות, האם להמשיך לחוגים של מתקדמים, להישאר בשלב של מתחילים או אולי לעבוד וללמוד בכוחות עצמכם עד שתהיו טובים יותר.

צעירים ומבוגרים רבים אוהבים לשחק סודוקו אונליין, הן בשביל להעביר את הזמן בסיטואציות והן מאחר ומדובר באתגר מיוחד, אתגר אינטלקטואלי. בדומה לתשבצים מילוליים, סודוקו נחשב תשבץ מספרי, הרי שגם המשחק הזה מהווה אתגר ייחודי, אנחנו צריכים לפתור את הלוח שעומד מולנו, ולדעת כיצד להשתמש במספרים שנמצאים עליו. זה לא תמיד פשוט, זה דורש הרבה חשיבה, אך זה אפשרי. גם אם אנחנו ברמה התחלתית.

חשוב להבהיר, שברמה התחלתית אפשר למצוא לוחות רבים בהם נוכל להשתמש בשביל להתאמן ולפתור תשבצי סודוקו למיניהם. מה שכן, עלינו להיות סבלניים עם המשחק ועם עצמנו, להפנים שיש שיטה לפתור את הלוח ולהבין אותה. ככל שנדע לסגל לעצמנו שיטה מסוימת, כך יהיה לנו קל יותר גם לפתור את הלוחות השונים, ובהמשך לעבור משלב מתחילים לשלב מתקדמים.

לזכותנו עומד האינטרנט, אשר מציע לנו גם שיעורי סודוקו למתחילים אך מעבר לכך הוא מציע לנו מגוון אפשרויות משחק כולל משחקי רשת, משחקים עם משתתפים מגוונים מכל העולם. מאחר ומדובר בלוח שמוכר לכולם ועליו נמצאים מספרים, הרי שכל אחד יכול לעשות שימוש בו וכל אחד יכול לעבוד ביחד על אותו לוח. זה היופי בסודוקו. להבדיל מתשבץ מילולי אשר יש צורך להכיר בו את השפה בה כתובות המילים, הרי שבסודוקו, הלוח והמספרים מוכרים לכולם ולכן פשוט וקל להפעיל אותם כך שיעבדו איתנו ויעזרו לנו לפתור את הלוח.

לסיום, סודוקו למתחילים הוא מקום טוב להתחיל בו את התהליך של לימוד המשחק. כך נוכל להיכנס אל עומקו, להבין טוב יותר, ולאט לאט להתמכר אליו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד